  • Data: 2015-05-20 09:28:48
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie tak! Pogląd Kukiza to "antysystemowość" - jestem nowy i
    > "autentyczny" i się jeszcze nie skompromitowałem.

    Pamietasz takich panów Tymiński, Lepper, Giertych to też byli antysystemowcy.
    czy Kukiz jest taki nowy ???

    http://tiny.pl/ghd4h

    > A ty znowu widzisz świat czarno - biały i zamykasz oczy na to że wylano
    > dziecko z kąpielą. Zamiast wywalić tych rzeczywiście skompromitowanych to
    > rozwalono całe służby by je obsadzić swoimi ludźmi wywalając przy tym wielu
    > _naszych_ agentów którzy nie mieli nic wspólnego z PRL, i wywiadem
    > rosyjskim.

    Wiesz u mnie na wsi w urzędzie gminy pracują ciotki i wujki.
    Jedna WIELKA rodzina. Tam nikt nie jest z przypadku.

    > Propagandowe kłamstwo. Najbardziej przedsiębiorczy założyli dwoje firmy lub
    > działalność i pracują na swój rachunek. Oczywiście generalizowanie jest
    > krzywdzące bo wyjeżdżali różni ludzie i z różnych powodów,

    Rozumiem że do założenia wystarczy magiczne słowa "przedsiębiorczość"
    Sam teraz jestem w trakcie zakładania i powoli ...
    Same chęci nie wystarczą.
    Byłem w USA na emigracji ponad 2 lata i wiem jak to jest fajnie.
    Zresztą:
    https://youtu.be/tuiNOIqNgms

    > Młody jesteś to mało pamiętasz. Ja się cieszę że żyję w kraju w którym każdy
    > kto chce może kiedy chce z niego wyjechać. Między innymi o taki kraj
    > walczyliśmy!

    Kraj starych ludzi ????
    Mam na wsi działki budowlane. Jak otworzyła się Unia to
    co chwila ktoś przychodził pytać się o działkę.
    Teraz nikt nie przychodzi. Bo po co mają wracać do Polski?
    Pytanie kto będzie robił na Ciebie za 25 lat.

    I na koniec :
    Pewnie widziałeś :
    https://youtu.be/tuiNOIqNgms