  • Data: 2015-05-19 22:44:23
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 22:14:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a są?

    wytlumacz wykresy i mapke a odpuszcze temat

    specsluzby ruska budke spalily by w tv pokazac jaki ten pis jest zły - ale wyborów
    nie >sfałszują. O swieta naiwnosci. Oczywiscie ze gdyby tylko mieli mozliwosc to
    zrobia to - niby czemu mieliby akurat tu byc porzadni...

    > propaganda blokuje Ci myślenie.

    Oswiec mnie gdzie sie myle gdy nie dowierzam w prawosc władzy.

    > owszem. System broni przed fałszerstawmi. Na razie nikt nie wykazał w
    > jaki sposób doprowadzić kilkanaście nieznajomych osób i męzów zaufania
    > kilku partii do niezauważenia poprawiania kart do głosowania.

    w komisjach poza duzymi miastami dzialaja pracownicy urzedow gmin i ich rozne
    pociotki. Bez problemu przymkna oko jesli tak zarzadzi wojt. Bo to on im daje prace.
    Wystarcza ze dwie osoby "liczace" na boku. A mezow zaufania to nie wszedzie widac -
    np u mnie nie było nikogo.

    > PS: podobno Państwo Polskie to ch.. d.. i kamieni kupa. A rządzący są
    > nieudolni. A mimo to wielokrotnie fałszowali wybory tak, że nikt nic nie
    > zauważył? Obrażasz własną inteligencję

    Mozna sobie interpretowac do woli czy worki z komisji wynosili bo burdel, czy zeby
    walek ukrecic - zajmij sie wykresami i mapką, to sa regularne dane.
    Bardzo chetnie zobaczylbym zestawienie kto rzadzi w gminach gdzie te glosy niewazne
    byly.

    b.