  • Data: 2015-05-19 22:13:40
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    efektem falszerstwa musi sie je dac wytłumaczyc inaczej. No napieraj lemingu,
    posluchajmy:-)

    > chcesz dane z obwodów? proszzzz http://www.elgo.wroclaw.pl/1214w/2014.ZIP, mozesz
    sobie wyrywkowo sprawdzic ze strona pkw czy aby na pewno poprawne i sam takie wykresy
    wygenerowac.
    > Tu nie ma sciemy - takie dziwne wykresy wychodzą.

    ok

    > No chyba ze sa powazne poszlaki ze były fałszerstwa :-)

    a są?

    >Zresztą to ciekawe - bandyci przy władzy wykazują sie maksymalnym
    >brakiem skrupułów, afer bez liku w kazdym temacie - nawet wyszlo ostatnio ze
    specsluzby ruska budke spalily by w tv pokazac jaki ten pis jest zły - ale wyborów
    nie >sfałszują. O swieta naiwnosci. Oczywiscie ze gdyby tylko mieli mozliwosc to
    zrobia to - niby czemu mieliby akurat tu byc porzadni...

    propaganda blokuje Ci myślenie.

    > zgoda - mozna powiedziec "nie wiem". Ale ty nie mówisz "nie wiem jak było", a
    mówiesz "wiem ze nie było fałszerstwa" a nie potrafisz tego obronic.

    owszem. System broni przed fałszerstawmi. Na razie nikt nie wykazał w
    jaki sposób doprowadzić kilkanaście nieznajomych osób i męzów zaufania
    kilku partii do niezauważenia poprawiania kart do głosowania.

    PS: podobno Państwo Polskie to ch.. d.. i kamieni kupa. A rządzący są
    nieudolni. A mimo to wielokrotnie fałszowali wybory tak, że nikt nic nie
    zauważył? Obrażasz własną inteligencję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?