  • Data: 2009-01-26 18:29:35
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 10:56, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:glk07n$k0o$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...> Czyli musze wyprodukowac (85-78)/85 * 100% = 8% energii mniej. Dla mnie
    > Zaraz Ci Adam swoje wyliczenia przedstawi;)))

    Nie chce mi sie! Robilem to juz nie raz, pokazywalem, ze sens jest
    duzy. Juz mi sie nie chce ;-) Robcie, co chcecie! Smiejcie sie z
    ocieplaczy :) W tym roku czeka mnie pierwszy sezon grzewczy - jak to
    pierwszy nie bedzie obiektywny ale juz da jakis poglad. Wtedy
    zobaczymy, kto sie bedzie smial ostatni ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.