  • Data: 2009-01-27 10:27:15
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: "Przemek" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gljtdl$rfq$1@news.onet.pl...

    > Do ilu miejsc po przecinku mierzonej?;))0
    > Jeśli 20cm to UMIARKOWANE optimu to ile ile jest optymalne Twoim zdaniem-
    > 40cm. Moze jednak 60cm. I koniecznie w wersji GOLD. Tylko kurcze tre okna.
    > Ile tam ciepła zwiewa.;)))
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek
    do trzeciego miejsca, to normalne
    jest różnica pomiedzy 0,031 a 0,042,
    i w U dla całej ściany nawet z mostkami w oknach i samymi oknami też będzie
    U=1/R
    R=d/lambda
    R=R1+ R2 + R3 + Rsi + Rse
    podziel, dodaj, odwróć, porównaj różnicę i policz sobie SPBT dla styro z
    lambdą 0,031 a 0,042
    zresztą, pogadamy za 5-10 lat

    pozdr
    przemek