  • Data: 2009-01-27 13:55:20
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 14:50, "Tomek" <a...@i...pl> wrote:
    [...]
    > to nie jest prawda. Nie licza sie wartosci procentowe tylko bezwzgledne.
    > Przez sciany ucieka 1,4kW i to konkretnie kosztuje, bez wzgledu ile
    > procentowo ucieka pozostalymi "dziurami". Zysk pozostaje wiec nadal
    > 200zl/rok

    Nie zrozumiales - napisalem, ze liczy sie tez koszt wyprodukowania
    kazdego kWh - w przypadku Twojego ekogroszku jest to nawet polowa
    mniej niz gazu :) Energia spinkala tak samo szybko na dwor, czy jest
    wyprodukowana przez wegiel, czy przez gaz. Tylko chodzi o sam koszt
    jego wyprodukowania!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.