  • Data: 2009-01-27 15:04:54
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5d0b1d27-9ded-4d76-a646-fb666be59884@s1g2000prg
    .googlegroups.com...
    On 27 Sty, 15:13, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego wiekszosc tych newralgicznych prac robie sam :) Akurat te
    >zwiazane z oszczednoscia (ocieplanie scian / dachu / podlog) sa
    >pracami lekkimi i prostymi - wystarczy duzo starannosci i troche
    >cierpliwosci :)

    To racja, ja mam ten komfort(i Ty pewnie też) ze pracę mam taką że na
    budowie mogłem sporo sam robić.

    [...]
    >Sadze, ze styropian i membrany na dachu stosuje sie juz na tyle dlugo,
    >ze nic im nie grozi :) W razie czego mam 30 lat gwarancji na swojego
    >Tyveka ;-)
    Styro ok ale membrany to stosunkowo nowy wynalazek.
    A gwarancja to takie psychologiczne zabezpieczenie- jakby co to firma sie
    wypchnie błedami montazowymi(a pewnie nie montował to autoryzowana przez
    nich grupa wiec "błedy" znajdą)
    Ale oby to było złe proroctwo

    >A moze za pare lat zmienisz zdanie i stwierdzisz, ze jednak membrana
    >jest lepsza ? ;)

    Może, w końcu lata lecą i młode wilczki z działów marketingu wykorzystają to
    i wcisną mi jakieś "nowinki". Może np styra walne sobie 50cm- wtedy OZC
    będzie w wersji 9,0 więc takie grubości poda pewnie jako optymalne;))))

    >To czemu nie zrobiles ? Ja sie za kablowanie biore za 3-4 tyg, wiec to
    >realne plany, a nie tylko ich zamysly :-)

    Bo tynkarzom termin sie zwolnił wiec wpadli do mnie i nie zdążyłem. Ale w
    sumie nie załuje to co mam spełnia moje wymagania.

    >Oj uwierz, ze bede biegal i kul :-) Jak sie wprowadzilem do
    >wynajmowanego mieszkania to po generalnym remoncie jak kupilem sobie
    >kino domowe - prulem sciany i chowalem w nich kable glosnikowe ;-)
    >Jakos nie widze w takich rzeczach wiekszego problemu ;-) Za wygodny i
    >za leniwy jestem, zeby musiec wstawac z kanapy X tysiecy razy przez
    >nastepne XX lat, niz poswiecic 2h na wykucie gniazda blizej
    >kanapy ;-))

    ;)))) latka lecą, zapła spada
    Ale co ja pisze ja mam przeciez dopiero dwie osiemnastki na karku

    >Ja tam akurat konto mam wiecznie puste. Jak cos potrzebuje to poprostu
    >robimy w firmie wyplate ;-) I tak pare razy w miesiacu :D

    Układ masz więc dobry, jak masz z czego wypłaty robic to nie ma problemu))):
    No chyba ze jakis duzy konkurent przejmie pliki Twoich klientów;)))

> [...]
    >nastepne 2-3 lata :) Caly swoj sprzet rtv-agd-meblowy mam, nie taki
    >jak bym chcial widziec w domu ale na przezycie jest spoko :-) W domu
    >poki co bede mieszkal tylko z zonka, a ze jest bardzo duzy - spokojnie
    >moge wykanczac np. jedna lazienke, a korzystac z "tymczasowej" drugiej
    >- po roku zamiana i juz :-) Pokoi tez pod dostatkiem. Miejsca na
    >trzymanie tymczasowych gratow / mebli itp tez ogrom (140m2 piwnicy).
    >Pozatym taki "system" da mi wieksza sprawnosc, bo moge pracowac nad
    >szczegolami w samych majtach, tuz po otwarciu z rana oka ;-)

    TEż tak myslałem i "pierdółki" typu listwy, listeewki zostawiłem na "po
    zamieszkaniu"
    A teraz listewki lezą w koncie niezamontowane do dziś.
    Moze to zima tak mnie rozleniwiła, i wiosna wrócui zapał do pracy.;))))

    Krzysiek