  • Data: 2009-01-28 07:58:59
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:6585.00000115.497f52c3@newsgate.onet.pl...

    > .. oj naiwny, naiwny dzieciaku!. Niedługo będziesz tych gazowników w tyłek
    > całować, żeby Ci tylko szybko gaz pociągnęli. Może jeszcze jeden sezon
    > będziesz
    > miał ochotę... Już zacznij forsę zbierać, żebyś sam siebie nie zaskoczył
    > :))). Pzdr

    Oj synku gdzie Ty zyjesz. To oni mi teraz zaproponowali SAMI że na SWÓJ
    koszt doprowadzą te 80metrów rury. Ja ew. zrobie tylko przyłącze. Dodatkowo
    chcą to robic w mojej drodze aby przedłuzyć sieć do nastepnych działek.
    Zgodziłem się wstepnie ale w zamian mają mi zbudować 80metrów chodnika i
    pewnie sie zgodzą. Chca zarabiać niech inwestuja i płacą. A jeszcze rok temu
    stawiali warunki ze te 80metrów rury zrobią ale na mój koszt.
    A kocioł gazowy mogę wstawić w kazdej chwili jak mi się palenie drzewem
    znudzi. Kotłownia jest, kanał wolny w kominie jest. żadnych większych
    kosztów jak przed budową nie poniosę a może wprost przeciwnie(np. kotły
    stanieją lub bedą lepsze)
    Zresztą tak sie nie podniecam tym gazem bo w Polsce to jest tak że
    parenaście lat temu wegiel był tani- wszyscy palili cena wzrosła. Kilka lat
    temu olej opłaowy- mnóstwo osób stawiało zbiorniki w ogródkach bo tanio- za
    kilka lat ceny wzrosły że nieopłacalne. Ostatnie lata hit to ekogroszek,
    jednak jak stał się popularny to ceny wzrosły i opłacalność spadła. Co
    będzie z gazem nie wiem ale kombibnacje z ceną są ciągłe. Teraz na topie
    pompy ciepła- znając nasz dziwny kraj coś wymysla aby skroic pompowników.
    Jak widzisz mam więc alternatywę, a za kilka lat jak sił nie starczy na
    rąbanie drzewa pomyslę o innym medium- może solary stanieją albo cos innego
    wymyśla.Najwaznięjsze to nie ulegac owczemu pędowi.

    A wiesz co mnie w gazie wkurza- faktura za gaz wczoraj z mojego mieszkania w
    bloku- 120zł z czego gaz 40zł a reszta to pierdoły, abonamenty, przesyły
    itp.

    Krzysiek