  • Data: 2009-01-27 20:08:09
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 20:46, Igus' <t...@p...onet.pl> wrote:
    > a...@g...com pisze:
    [...]
    > > Pogadamy za rok z hakiem :-)
    > A czemu nie teraz ?

    Bo jak za rok napisze, ze zuzylem 1k pln na CO + CWU przez sezon
    grzewczy do ogrzania ~200m2 to bede mial mocny argument do rozmowy :-)
    Teraz to sa tylko usmieszki i docinki niedowiarkow, ktorych nie mam
    jak obronic ;-)

    > Ja mogę pogadać ... :o)
    > Jak za rok płacę ok 3000zł za ogrzewanie a dom mam nie ocieplony tzn
    > ocieplony 0cm styropianu (o ja szalony ! skazuję na głód i mróz swoją
    > rodzinę i zostanę przeklęty przez producentów styropianu !!!! ;o)

    Ale jakie masz sciany - o ile pamietam to porotherm 38 albo 44 ?

    > To ile styropianu muszę nakleić aby mi zużycie gazu spadło na tyle, że
    > to ocieplenie zwróci mi się w ... np 10 lat ?
    > Pogadajmy ....

    Wprowadz swoj projekt do OZC i w piec klikow bedziesz mogl zmienic
    grubosc przegrody i przeliczyc zapotrzebowanie sezonowe na cieplo :)
    Przy okazji wszyscy sie przekonamy na ile wiarygodne sa obliczenia
    OZC :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.