  • Data: 2010-06-30 12:27:26
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2b3376$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...
    > Maniek4 wrote:
    >
    > Więc nie powinno Ci sprawiać różnicy czy pod warstwą lakieru znajduje
    > się parkiet z naturalnego drewna czy z plastykowych klocków z obrazkiem?
    > Kurczę, nikt mi nie potrafi racjonalnie wytłumaczyć wyższości "wyższego
    > standardu" (parkiet) a "niższego standardu" (panele). No dobra, parkiet
    > nigdy nie stuka ;)

    Żle połozony stuka. Tak samo zreszta jak żle połozone panele
    A co do definicji "standardu" Mysle że standard to jest cos co jest
    najbardziej popularne. Czyli jednak panele. Bo jak obserwuje oferty sklepów
    to jednak wyór paneli jest wiekszy i zdecydowanie wiecej osób je wybiera niz
    parkiet.
    Miliony nie mogacych się mylić much to standard a klienci Bombastica to
    wyjątki(potwierdzajace regułę;))
    A maniek po środku- bo paneli nie lubi ale z pewnych wzgledów je ma i musi
    tolerować.

    Ot to.

    Krzysiek