  • Data: 2015-07-06 12:11:55
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bd853011-59fb-4f9b-8b34-156a99053fae@go
    oglegroups.com...

    > Znaczy poddajesz w ogole dyskusji czy komunisci sa dobrzy, czy zli? :-)

    Nie, poddaję w wątpliwość czy łamanie prawa by dowalić komunistom jest
    dobre.

    Sprzeciwiam się falandyzacji prawa. Tylko tyle.

    Jeśli prawo jest nieodpowiednie to trzeba je zmienić a nie naginać. A jeśli
    do zmiany nie ma wystarczającej większości - to należy sobie zadać
    _podstawowe_ pytanie czy społeczeństwo na pewno tego chce. Bo to naród jest
    najwyższą władzą.

    Dlatego jak naród dwukrotnie zagłosował na komuchów to nie szedłem na
    barykady tylko przyjmowałem do wiadomości "wolę ludu". Na tym polega
    demokracja. A nie na tym że jak "moi" wygrają to jest ok, a jak "inni" to
    krzyczę.

    Pozdrawiam
    Ergie