  • Date: Mon, 25 Jul 2011 22:01:32 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    <ivvdu2$eeu$1@news.onet.pl> <j00u9b$fb4$1@news.onet.pl>
    <j00unf$haq$1@news.onet.pl> <j01tm9$a9l$1@usenet.news.interia.pl>
    <j02ufj$1c4$1@news.onet.pl> <j037pq$49e$1@inews.gazeta.pl>
    <j03ctu$72q$1@node2.news.atman.pl> <j03jtg$98h$1@inews.gazeta.pl>
    <j04apd$nls$1@news.onet.pl> <j05uuu$rs5$1@inews.gazeta.pl>
    <j09g7t$c5o$1@news.onet.pl> <j0bbjj$58n$1@inews.gazeta.pl>
    <j0ck30$65m$1@news.onet.pl> <4e2b0088$1@news.home.net.pl>
    <j0htr7$68r$1@news.onet.pl> <j0j4hs$h0g$1@inews.gazeta.pl>
    <j0k55j$2bi$1@news.onet.pl>

    W dniu 25.07.2011 18:21, janko walski pisze:

    > A Twoje docinki o sprawianiu gigolaka były na temat?

    To nie ja domagałem się, żeby do każdej czynności zatrudniać fachowca,
    tylko ty.

    > Skoro sprowadziłeś dyskusję w tę stronę to teraz nie chowaj głowy w
    > piasek i nie "rżnij ogóra".

    Nie wykręcaj kota ogonem.

    > Konkrety proszę, a nie piep.... głupot..

    To ja poproszę o konkrety partactw w wykonaniu osób niezawodowych. Z
    pełną dokumentacją fotograficzną, zeznaniami świadków itepe. Inaczej
    uznam je za twoje konfabulacje.

    > Jak będzie Cię bolał kręgosłup to dla Ciebie nieważne kto będzie Cię
    > badał czy laryngolog czy do ginekolog?

    Nie mąć, kłamczuszku.

    Fachowiec elektryk samochodowy z atestami, kursami, certyfikatami i
    latami praktyki sobie nie poradził.

    Amator-pasjonat - naprawił. CBDO.

    > Przecież w każdym przypadku chodzi o takiego samego chorego człowieka, a
    > lekarz to lekarz. :)
    > Masz Ty chłopie pojęcie o ....

    Powiedz mi tak szczerze - celowo kręcisz, czy zwyczajnie się pogubiłeś,
    bo wątku nie pilnuje ci zawodowy sekretarz?

    > To się dowiedz.

    Ja wiem. Ty kręcisz.

    > Czyli nie wiesz jakie miał uprawnienia? To skąd wiesz, że wogóle posiadał?
    > Może na pieczątce było:
    > Pan Żdzisio
    > Profesjonalne ciągnięcie kabla
    > telefon
    > ?

    > Dopóki nie masz "czarno na białym", że był to gość z odpowiednimi
    > uprawnieniami to nie możesz twierdzić, że był fachowcem i posiadał
    > uprawniania.

    Jakby nie miał uprawnień, to by urzędasy nie przyklepały budowy.

    W końcu to fachowcy od kontroli dokumentów.