    From: "janko walski" <j...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Date: Tue, 26 Jul 2011 19:42:54 +0200
    <ivvdu2$eeu$1@news.onet.pl> <j00u9b$fb4$1@news.onet.pl>
    <j00unf$haq$1@news.onet.pl> <j01tm9$a9l$1@usenet.news.interia.pl>
    <j02ufj$1c4$1@news.onet.pl> <j037pq$49e$1@inews.gazeta.pl>
    <j03ctu$72q$1@node2.news.atman.pl> <j03jtg$98h$1@inews.gazeta.pl>
    <j04apd$nls$1@news.onet.pl> <j05uuu$rs5$1@inews.gazeta.pl>
    <j09g7t$c5o$1@news.onet.pl> <j0bbjj$58n$1@inews.gazeta.pl>
    <j0ck30$65m$1@news.onet.pl> <4e2b0088$1@news.home.net.pl>
    <j0htr7$68r$1@news.onet.pl> <j0j4hs$h0g$1@inews.gazeta.pl>
    <j0k55j$2bi$1@news.onet.pl> <4e2dcb9c$1@news.home.net.pl>

    wiadomości news:4e2dcb9c$1@news.home.net.pl...

    > Nie wykręcaj kota ogonem.

    To Ty się wykręcasz kotem :)

    > To ja poproszę o konkrety partactw w wykonaniu osób niezawodowych. Z pełną
    > dokumentacją fotograficzną, zeznaniami świadków itepe. Inaczej uznam je za
    > twoje konfabulacje.

    Wali mnie to co Ty chcesz. Twierdzę, że kłamiesz, bo znam branżę i
    wielokrotnie poprawiałem po takich jak Ty.

    > Fachowiec elektryk samochodowy z atestami, kursami, certyfikatami i latami
    > praktyki sobie nie poradził.
    >
    > Amator-pasjonat - naprawił. CBDO.

    "Wczonsajonce"
    Bo widzisz teraz się liczy szybki serwis i szybko zarobione pieniądze.
    W pewnym sensie to rozumiem i usprawiedliwiam.
    W autoryzowanych serwisach liczy się tylko żeby wymienić cały podzespół i
    skroić klienta. Z resztą nie ma się co dziwić, skoro za plecami tego
    fachowca stoi kilkanaście pazernych firm i urzędów, którzy tylko wyciągają
    łapy po pieniądze.
    Problem w tym, że obecnie nafaszerowane elektroniką samochody wymagają
    uiszczania opłat producentowi za każde połączenie się oprogramowaniem
    serwisowym z ECU.
    Pasjnat zaś poświęci masę czasu na grzebanie w necie i będzie drążył temat
    do końca. Ściągnie nielegalne oprogramowanie i zrobi robotę, bo nie musi za
    nic płącić i odprowadzać podatków.
    Dla Ciebie jako klienta liczy się, zeby zrobić tanio.

    > Jakby nie miał uprawnień, to by urzędasy nie przyklepały budowy.
    >
    > W końcu to fachowcy od kontroli dokumentów.

    Nie zdajesz sobie nawet sprawy do czego ludzie są zdolni, aby tylko
    zalegalizować samowolę i przepchnąć odbiory.
    Bardzo często na odbiorach widnieją podpisy osób, które nawet nie widziały
    budowy. To jest cała prawda.