    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Date: Sat, 26 Sep 2009 01:28:50 +0200

    news:e78b1f83-2d00-49a9-8b06-

    > Jest tam kompedium wiedzy jak zrobic stelaz - jak tego nie przeczytasz
    > narobisz duzo bledow i baboli :) Jest tam duzo zdjec i opisow -
    > rowniez moich :)

    Pora juz pozna a ja dopiero wrocilem z budowy dokanczajac kotlownie.
    Przeczytalem co napisales z uwaga, dzieki. Nie bede tego analizowal dzis
    zwlaszcza koszy. :-)
    Dzieki Ci za cenne rady. Co mnie niepokoi to ten Toprock ktory tez planuje
    sobie zainstalowac. Nie pocieszyles mnie opinia na jej temat. Pewnie
    wszystkie welny kladzie sie podobnie, wiec nie bede juz zmienial podjetych
    decyzji. Dach faktycznie mam deskowany, wiec deseczki na krokwiach beda
    konieczne a to dodatkowa robota. Na razie pierwsza warstwe przewiaze cienkim
    drutem ocynkowanym i to bedzie tyle przed zima w kwesti dachu.

    Pozdro.. TK