    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Date: Fri, 30 Dec 2011 19:05:11 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 18:49, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Jestem przed montazem listew przysciennych. Mam podloge z litej deski
    > klejonej do wylewki i zauwazylem, ze cholernie ciagnie zimnem ze szczeliny
    > miedzy deskami a sciana. Dom jest niepodpiwniczony.
    >
    > Troche mnie to martwi, bo pod wylewkami jest 15 cm styopianu, a cokol
    > budynku jest ocieplony... Ale do rzeczy - wydaje mi sie, ze samo polozenie
    > listew nie pomoze na "ciagniecie zimnem". Czym wypelnic szczeline, zeby a)
    > zatkac przeplyw powietrza* b) zachowac jej funkcje dylatacyjna.
    >
    > (*powietrze, jak sadze, wyplywa spod plyt g-k na scianie, ktora jest z
> [...]
    Pustakow pod tym rygipsem (zbyt dumnie nazywanym sciana) nie masz
    otynkowanych?

    Jesli sciana jest surowa i tylko rygipsy na tym to niestety
    przegwizdane.

    Trzeba je rozebrac (tak, jak juz polozyles podloge) i zatynkowac
    sciany czymkolwiek.

    Jesli chcesz zrobic byle jak to fukaj pianka w szczeliny. Ale nie
    zdziw sie jak wilgoc ci wyjdzie.

    Napisz wiecej jak calosc jest zrobiona.
    Bo az wierzyc mi sie nie chce ze mocno wieje.
    Albo jestes przewrazliwiony albo naprawde cos masz zle zrobione.