  • Data: 2021-12-01 00:12:17
    Temat: Re: Ciepła, Francuska zima
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 30 November 2021 at 23:58:08 UTC+1, Mateusz Viste wrote:

    > Wnioskuję, że nie kliknąłeś na linka ze zdjęciem. :) To podaję drugie.
    > Tu mieszkam: https://imgpile.com/images/UE5piF.jpg
    >

    > A tytuł wątku jest ironiczny, nawiązuje do wypowiedzi takiego jednego co
    > to się tu wymądrzał przez jakiś czas w temacie monobloków i tych
    > "ciepłych", francuskich zim właśnie (między innymi)... może zresztą
    > dalej się wymądrza, nie wiem bo już tego pana nie czytam, to zdaje się
    > nieuleczalny przypadek.
    >
    > Mateusz
    a kogo obchodzi co cytasz
    Jak to nie Alpy
    to zimy we Francji były średnio cieplejsze o 5-10 C niz w Polsce

    A jak północ Francji, blisko gór, to należy porównywać z zimami na Podhalu

    W Polsce się ociepla od stanu wojennego
    a we Francji widać różnie bywa

    Przed laty Mimce całą zimę chodzili w półbutach, bo nie było śniegu , ani mrozu zimą