  • Data: 2015-12-01 10:44:55
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 09:57:46 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    budynków paskudnych niz ciekawych. Deweloperzy dla wycisniecia dodatkowych m2
    mieszkania z działki która dysponują zrobią wszystko i estetyka bedzie na szarym
    koncu, nie mam co do tego żadnych wątpliwosci.
    projekt bedzie posiadał odpowiednie walory artystyczne komponujące z otoczeniem -
    tak, tak - ale urzędnik by decydował, to znów niedobrze :)

    > Budyn, ale decyduja dzis a Masti nizej podal przyklad gargamela ktory
    > jakos powstal przy udziale urbanistow.

    no to samowola to była czy nie?

    b.