  • Data: 2015-03-01 22:17:57
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 21:53:02 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie jesteś dla mnie wiarygodna. To po pierwsze.

    Ależ nie musisz wierzyć, latamito. Jestem wiarygodna dla dostatecznej
    liczby ludzi (w tym tych, których dzieci 25 lat temu też chorowały pomimo
    szczepienia), żeby mieć niezmiennie wysokie poczucie własnej wiarygodności
    i kompetencji i nie zabić się z powodu twego niedowiarstwa.

    > Po drugie: maksymalny możliwy poziom ochrony przed zachorowaniem to
    > jakieś 95-99% pod warunkiem prawidłowego zaszczepienia. Biorąc pod uwagę
    > twój debilizm nie zdziwiłbym się, jakbyś doprowadziła do nieprawidłowego
    > zaszczepienia.
    >
    > Po trzecie: zachorowania po zaszczepieniu są dużo łagodniejsze niż
    > zachorowania u nie zaszczepionych.

    Uhmmm, bardzo "łagodnie" chorowaliśmy wszyscy troje w domu po kolei (ja,
    mąż i młodsze z dzieci) po szczepieniu na grypę, ponad 20 lat temu - każde
    z nas plackiem 10 dni (dokładnie 10) w gorączce 39 z kreskami, a potem 3
    miesiące wrak człowieka. Nigdy więcej szczepionki na grypę. Odkąd się nie
    szczepimy, NIE CHORUJEMY na grypę. Czyli już ponad 20 lat.

    --

    XL
    pewni siebie.