  • Data: 2015-02-24 12:39:31
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-02-2015 o 11:05, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 24 lutego 2015 10:55:25 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > ę listu;).
    > Piszemy na grupie pl.misc.budowanie a nie pl.misc.rezydencjei pałace.
    > Pod kątem targetu grupy pisze

    Kris, ale dopuszczasz możliwość że nie wszyscy mają tak wygodny dostęp
    do skrzynki jak Ty i jednocześnie nie są posiadaczami pałacu ze służbą
    która im wyciąga pocztę? ;)
    Osobiście mam znajomego który mieszka na dość małym osiedlu domków w
    szeregówce. Wszystkie skrzynki są przy bramie wjazdowej, ostatnie domki
    w szeregu znajdują się około 100-150m metrów od wjazdu.
    Jak ktoś ma np psa w domu to nie ma problemu bo i tak przechodzi często
    obok skrzynek natomiast pozostali...
    To że Tobie takie rozwiązanie nie ułatwi życia nie oznacza że komuś
    innemu wręcz przeciwnie.
    Wątek uważam za bardzo dobry, każdy może sobie wybrać coś dla siebie jak
    jeszcze sam na to nie wpadł wcześniej.