  • Data: 2015-02-24 16:12:53
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 14:53:10 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
> [...]
    Jestem zadowolony.

    > I to, wbrew pozorom, to *też* jest automatyka domowa. Pytanie więc
    > w tym, czy ją stosować, tylko gdzie kto sobie sam postawi granicę.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Wiem że to automatyka dlatego w tym temacie napisałem. Automatyka ma ułatwiać życie i
    przynosić zysk ekonomiczny. W moim przypadku o zysku nie można specjalnie mówić bo
    kilka ledówek jak by świeciły niepotrzebnie mnie nie zrujnuje. Pewno z rok się zakup
    czujnika amortyzuje. Lepszy by był czujnik co zlicza osoby bo by gasił od razu przy
    wyjściu z klopa. Z drugiej strony dlaczego kot ma srać po ciemku. Co on dziecko
    gorszego boga. Przy kocie rozpoznawanie go mogło by być trudniejsze. Poza tym trzeba
    by specjalnie taki specjalny układ zrobić. Ciągnąć kable itp. A tak za 2 dychy jest
    gotowiec. Mam zamiar taki sam czujnik zamontować w przedpokoju. Czujnik kupiłem z rok
    temu. Warto by założyć zanim gwarancja się skończy.