  • Data: 2015-02-24 13:40:10
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 12:39:24 UTC+1 użytkownik klaus napisał:
    > Kris, ale dopuszczasz możliwość że nie wszyscy mają tak wygodny dostęp
    > do skrzynki jak Ty i jednocześnie nie są posiadaczami pałacu ze służbą
    > która im wyciąga pocztę? ;)
    > Osobiście mam znajomego który mieszka na dość małym osiedlu domków w
    > szeregówce. Wszystkie skrzynki są przy bramie wjazdowej, ostatnie domki
    > w szeregu znajdują się około 100-150m metrów od wjazdu.

    Są przy bramie wjazdowej więc wg mnie wygodniej sprawdzić wjeżdżając na posesję niż
    po wjechaniu odczytać z tableta i dygać z powrotem żeby list wyjąć.

    > To że Tobie takie rozwiązanie nie ułatwi życia nie oznacza że komuś
    > innemu wręcz przeciwnie.
    Ależ oczywiście masz rację, ale warto dyskutować bo może właśnie co niektórzy
    zroumieja że to będzie dla nich bardziej kłopotliwe i nie będą z tego korzystać więc
    nie ma sensu robić
    Czujnik otwartej klapy w kiblu tez dla kogoś może mieć sens ale warto podyskutować
    żeby uświadomić że nie dla każdego.
    > Wątek uważam za bardzo dobry, każdy może sobie wybrać coś dla siebie jak
    > jeszcze sam na to nie wpadł wcześniej.
    Wątek bardzo dobry bo być może ktoś sobie uświadomi że niektóre rozwiązania które
    sobie wydumał nie bardzo mają użytkowo sens.