  • Data: 2015-02-24 11:22:43
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 11:09:34 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Bywajacy tutaj na grupie Jarek.P w swoim dzienniku budowy opisal taki patent >ze
    skrzynka - podlaczyl to do centralki alarmowej i na manipulatorze dotykowym >we
    wiatrolapie pojawia sie kopertka.
    I dyga z powrotem do skrzynki która zapewne minął wjeżdżając/wchodzą na teren swoje
    posesji;)
    > Ja bym wpial do OpenHABa a na smartfonie/tablecie widgecik do sygnalizacji. >Bo na
    uruchamianie aplikacji za leniwy jestem ;)

    Ja tam wole po drodze do domu do skrzynki zajrzeć niż po wejściu do domu tableta
    szukać, odpalać itp. żeby zobaczyć że jest list i w związku z tym konieczność powrotu
    pod furtkę w celu jego wyjęcia.
    Akurat teraz furkę mam 86 metrów od drzwi wejściowych i tam skrzynkę ale do mojego
    domu prowadzi 150metrów prywatnej drogi i nic nie stoi na przeszkodzie aby na
    początku tej drogi zrobić bramę. Jednak od razu wtedy tam skrzynkę na listy
    przenoszę. Co nie zmienia faktu że wygodniej byłoby zajrzeć do tej skrzynki podczas
    wjazdu na posesje niż po wejściu do domu odczytywać z manipulatora czy tableta info i
    dygać z powrotem 150metró w celu wyjęcia awiza.
    > Chyba tu na grupie ktos juz opisywal takie historie :)
    Myślę że tego typu gadżety są używane i wykorzystywane w pierwszych tygodniach
    mieszkania w nowym domu. Z upływem czasu to się raczej nie przyjmuje i użytkownicy
    zapominają że mają taka funkcjonalność bo z niej przestają korzystać.