    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Date: Sun, 21 Mar 2021 13:24:17 +0100

    > Ja już podałem swoje propozycje i nie mam zamiaru się powtarzać.
    jeśli tak, to ja bardzo przepraszam, ale kłócisz się z wieloma osobami,
    więc może nie wszystko ogarniam. bądź tak miły i wskaż gdzie podałeś
    model i cenę kotła

    > natomiast na siłę wciskasz tego Termeta Silvera i traktujesz tak jakby
    > nie było żadnej innej alternatywy.

    przeczytaj to co zostawiłem wyżej
    tam jest właśnie miejsce na ALTERNATYWĘ, na inną propozycję.

    > starej instalacji, zabrudzonej korozją z kotła węglowego, gdzie
    > żywotność takiego Termeta jest mocno ograniczona, a głupie zapchanie
    > filtra może doprowadzić do zniszczenia wymiennika ciepła,

    słuszna uwaga, wnioski już nie. skoro stara instalacja może zepsuć
    termeta, to może zepsuć wszystko inne co tam będzie podłączone. jeśli
    można wstawić filtr, to przed termeta również. o ile stare rurki są na
    zewnątrz to można je wymienić na nowe, w cenie ułamku kosztów całej
    instalacji.
    Mało alternatyw?

    ToMasz