  • Data: 2009-06-19 17:18:25
    Temat: Re: Czy pospinac rury miedziane z uziemieniem?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    news:10uj9uyyrsbrs$.dlg@pooh.priv.pl...
    > Nie wiem dlaczego ludzie na podstawie swoich przykrych doświadczeń z
    > wadliwymi instalacjami sugerują innym aby też sobie wadliwe robili...

    Ty sobie przeczytaj dyskusje jaka tu linkiem cytowalem i wyciagnij wnioski
    sam zanim komus cos zarzucisz. Nikt nikomu nie proponuje wadliwej
    instalacji, bo ja akurat mam z plastiku i ani jednego kaloryfera poza
    sypialniami, wiec srednio to moj problem. Jezeli wsrod fachowcow nie ma
    jednomyslnosci to nie oczekuj ze ktos tu bedzie tylko przytakiwal.
    Ustosunkuj sie do problemu wg. wlasnych przekonan a moze ktos czegos sie
    nauczy. To co teraz napisales niczego konstruktywnego nie wnosi a ja na
    dyskusje w stylu plaszczycy ochoty raczej nie mam.

    Pozdro.. TK