  • Data: 2013-03-19 14:24:24
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:be90e73f-6fbb-467e-ac0c-1996dac872e0@googlegrou
    ps.com...

    >A najlepiej nic nie powinienem pisać bo to niezgodne z ideologią grupy.

    Już ci napisałem że rozciągasz swój przypadek na wszystkich.
    Nie stac cię, nie buduj. Nie stać cię na SUVa za bańkę, kup malucha.
    Przecież to proste, co nie?

    > miałeś lat jak zbudowałeś dom i ile taki dom z działką wtedy kosztował?

    Wybudowałem dom w 2006 roku. Budowałem 11 miesięcy. W mojej okolicy domy
    takie z działką wtedy można było kupić za 1/2-1/3 obecnej ceny. Działki
    niezabudowane natomiast poszły bardziej w górę, bo 400-500% i na dzień
    dzisiejszy praktycznie nie ma już żadnej do sprzedania. Małe domy jak mój są
    w dobrej cenie i sprzedają się szybko, duże domy stoją latami ale w końcu i
    na nie trafia się kupiec. Ostatnio sprzedał się dom jakieś 180m2 w stanie
    surowym zamkniętym. Dom żadna rewelacja, blacha na dachu pospolita, stolarka
    słaba, brama garazowa robiona u pana Kazia w stodole. Długo stało ogłoszenie
    wbite w ogrodzie bo jakieś 3 lata ale w końcu się sprzedał za 650tys zł. Ja
    mam mniejszy bo 150m2 ale wykończony. Kiedyś wstawiłem ogłoszenie tak dla
    sprawdzenia. Podałem kwotę 750tys zł oraz trzy zdjęcia. Już po godzinie
    pierwszy klient z Warszawy chciał się umawiać ze mną na oglądanie. Gdybym
    miał jakąs potrzebę życiową i został zmuszony pilnie sprzedać to nawet za
    400tys bym sprzedał a i tak miałbtym na tym zysk większy niż w jakimkolwiek
    banku.

    Marek