  • Data: 2018-09-28 11:32:09
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawie w kadym tartaku powiedzą że maja suszone.
    > A że w ubiegłym tygodniu z lasu przyjechało to insza inszość;)
    Ale było suszne? bylo.
    A weż policzyć, ile wcześniej trzeba kupić drewno, aby było podsuszone, jeśli zakłada
    się 1 miesiąc na 1 cm grubości.
    > To samo z imregnacja- w dwóch lokalnych tartakach widziałem jak "impregnują"
    > Zanurzają na kilka sekund belki w długiej wannie wypełnionej zielonym płynem
    > Dosłownie na kilka sekund żeby kolor złapało
    I to wystarczy- o ile nie była to tylko bejca.A więcej niż 2 cm to tylko impregnacja
    ciśnieniowa.A poza tym- ta impregnacja jest po to, żeby ładnie wyglądało u klienta.