  • Data: 2009-04-30 18:15:42
    Temat: Re: Czym zmyć okna PCV
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    news:45ed67e6-8dbd-4d81-bf59-

    > Witam.
    > Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    > PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    > mocniejsze środki?

    Ja polecam

    W formie gotowego do użycia spryskiwacza
    Meglio Losgrassatore

    Płyny do rozcieńczenia wodą
    Cleanlux - zmywacz do Sidoluxu
    CarValet - płyn do mycia silników

    Wszystkie te środki reozpuszczają stare tłuszcze, smary oraz najbardziej
    uporczywe, stare brudy.
    Tylko pamiętaj, że należy pracować w rękawiczkach i okularach, bo po
    zetnięciu z ciałem potrafią wypłukać naturalny łój znajdujący się w skórze
    co doprowadza do pękania skóry. Oczywiście dla tworzyw sztucznych są
    całkowicie bezpieczne. Sam używam tych płynów od wielu lat do przeróżnych
    celów.