  • Data: 2013-12-02 01:37:39
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 23:34:25 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > A może inaczej, zamiast robić głębokie odwierty, albo rozległe wykopy
    >
    > zrobić coś takiego:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_duulPycaQQ
    >

    > Wygląda na proste, pewnie nie tanie i ciekawe czy ma jakieś konkretne
    >
    > zalety (z energetycznego punktu widzenia). Ciekawe też ile trzeba takich
    >
    > zakopać, aby były równoważne 800mb PE32.
    >

    > Ktoś coś wie?
    >

    > Cenowo. Długość zwoju 40m, rurka 25x2.3, długość sondy 1.1m kosztuje
    >
    > ~800pln fabrycznie z Rehau.
    >

    > Irek.N.

    Ja się chyba potnę. Jeśli wiesz jak coś wygląda i ktoś sprawdził że działa i jeszcze
    to drogo sprzedaje to co za problem zrobić samemu takie samo. Ty chyba jakąś
    mechaniczną firmę budujesz. No chyba ze w tej firmie urządzenia do obróbki diamentów
    robisz i nie warto postawić pracownika żeby na zaimprowizowanym przyrządzie takie
    spirale poskręcał z rury i powsadzał do worka z folii.