  • Data: 2015-02-12 14:29:44
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 10:18:14 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Pytam po raz kolejny ja media wpłynęły na to że Kwaśniewski przed debatą
    > miał 40% poparcia skoro praktycznie wszystkie były przeciw niemu? Skupiłeś
    > się znowu na malutkim wycinku rzeczywistości - jedna debata która wpłynęła
    > na 7%, a pomijasz to że 40% poparcia miał wcześniej wbrew mediom i wbrew KK.

    no to ja kolejny raz odpowiadam - media moga miec decydujący wpływ na opinie
    publiczną nie dlatego ze 90% spoleczenstwa do czegos przekonają - wystarczy ze
    przekonają niezdecydowanych.
    Dzis pis ma w sondazach 32% popracia, po 34% - pis zeby rzadzil samodzielnie
    potrzebuje cos 40%. Te 10%, na plus czy na minus, media bez problemu zorganizują.
    Nie potrzeba załatwić 40%, wystarczy 10.

    > Ależ ja dostrzegam, tylko tego nie demonizuję.

    te 10% to chyba nie demonizowanie?

    Bo sytuacja dziś jest
    > "trochę" inna niż 20 lat temu. Dziś masz dziesiątki stacji a do tego
    > Internet.

    internet duzo zmienia, młodzi zaczynają głosowac inaczej niz pan telewizor każe.

> [...]
    > TVP2 17,33%
    > Polsat 15,30%
    > TV 4 1,80%
    > Puls 0,71%
    >
    > Rok 2014:
    >
    > TVP1 12,27%
    > Polsat 11,84%
    > TVN 11,68%
    > TVP2 9,41%
    > TVN7 3,53
    > dalej TV Puls i TVP Info bez podania procentów

    > Jak widać w ciągu raptem 6 lat udział TVP 1 i 2 spadł z 40% do 20%. Jak też
    > nie trudno dostrzec stosunkowo najmniej stracił Polsat który polityka

    no i widac kto rządzi - tvn, polsat i tvp (ile jest stacji niezależnych od tych
    podmiotów, moze z 10%)
    Wystarczy te 3 podmioty skłonic do nierzetelnego przedstawiania rządu. Mówiesz ze
    tego sie nie da zorganizować? :)

    > Ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby ustawowo zapisać że jest to np. 0,5%
    > budżetu, albo 2067678 średnich pensji. Czy dowolną inna miarę. Będzie
    > dokładnie tak samo trudne do zmiany.

    Wszystko jedno, byle nie decydować corocznie o wyskosci srodków dla telewizji.

    > Można proporcjonalnie do wyników wyborów i już.

    No własnie - zwycieska PO nominuje swoich ludzi do przedstawienia w telewizji takiego
    obrazu swiata aby w nastepnych wyborach zwycieska była... PO.
    Własnie o cos innego mi sie marzyło :) Ciekawe by było gdyby pojawila sie zasada ze
    telewizją publiczną rządziła najwieksza partia opozycyjna. Wiem ze nie do
    zrealizowania -ale jakieś wady tego pomysłu?

    > To jest nieprawda. Utrzyma.

    Eeee, w Polsce? Moze ze 2 prywatne teatry by znalazł, reszta jest niedochodowa.

    Przez skoro od setek lat się utrzymują to
    > utrzymają się nadal. Utrzymywanie ich z publicznych pieniędzy rodzi
    > patologie o jakich co jakiś czas się słyszy - władza cenzuruje sztukę albo
    > powstaje sztuka na zamówienie władzy.

    > No to pokaż gdzie napisałem że to mi wystarczy.

    Napisałes ze jedyne co wiesz to brudy z zegarkiem, a reszta, poniewaz jest
    nieudowodniona jest równa pomówieniom.

    > Uważasz że _większość_ jest manipulowana a Ty należysz do tej oświeconej
    > mniejszości? To już nie pachnie sektą to _jest_ sekta.

    uważam ze pewna czesc jest manipulowana. Pewna czesc tą gre przejrzała, pewna czesc
    ma wszystko w d..., nimi manipulowac nie trzeba bo i tak do wyborów nie pójdą. A
    pewna czesc mozna zmanipulowac aby głosowała jak władza sobie zyczy.
    A ja własciwie od katastrofy smolenskiej dopiero patrze krytycznie bo to co
    sprzedawały media nie dało sie obronic. A jak sie raz spojrzy krytycznie to wychodzi
    mase innych kwiatków.

    > Ileż razy mam prostować Twoje kłamstwa? Powtarza się to już po raz enty więc
    > odnoszę wrażenie że robisz to celowo by mnie zdyskredytować.
    > Nigdy nie pisałem że szukanie jest złe. Wielokrotnie pisałem że jestem za
    > lustracją.

    Ergi, ja jestem prostym człowiekiem.
    a) popierasz ludzi którzy są przeciw lustracji
    b) popierasz ludzi którzy są za lustracją

    Przeciw lustracji jest salon, za kaczor i spółka. Proste pytanie: A czy B? Mnie
    interesują efekty. Ponieważ juz wczesniej powiedziales "byle nie maciarewicz" to
    pozostałą opcją jest A. Wstrzymanie sie od głosu daje dokładnie ten sam efekt jak
    opowiedzenie sie za A. Czyli ochrona katów. I głosne wołanie ze oczywiscie lustracja
    owszem, ale z ludzką twarzą itp bełkot jak salonowy.

    >Ale jestem przeciwnikiem stosowania odpowiedzialności zbiorowej i
    > karania zbiorowego przez tworzenie jakiś list na których jest kilku
    > przestępców i kilku niewinnych i rozpuszczaniu plotek że na tej liście są
    > sami winni.

    Zgoda. Dzieki temu ze nie lustrujemy jedyną bronią tych których chcą lustrowac jest
    tworzenia jakis list. A osoby z listy nie maja sie jak bronić -bo nie lustrujemy, nie
    badamy tematu, wmówione mamy ze badanie jest złe.
    Gdybysmy lustrowali to bysmy zajrzeli w kwity i powiedzieli X,Y z listy to TW, a Z
    jest czysty.

    > Że co? Skoro _wiesz_, albo masz chociaż _uzasadnione_ podejrzenie że ktoś
    > był katem to składasz na niego doniesienie do prokuratury.

    Aby wiedziec trzeba zajrzec w kwity, co swoją postawą (ogólnie pisze) utrudniasz
    jesli nie uniemożliwiasz.
    A prokuratura co robi? Ponieważ nie ma decyzji politycznej o tym ze nalezy w koncu
    zaczac scigac zbrodniarzy itp prokuratura spuści cie na drzewo pod byle pretekstem...

    b.