    Date: Sun, 02 Mar 2014 12:49:01 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.

    W dniu 2014-02-27 12:06, Ergie pisze:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > To nie tylko o podatek chodzi, ale też o uczciwą konkurencję. Jak ktoś
    > kto płaci podatki i ma rzeczywiste koszty na poziomie 50% ma
    > konkurować na rynku z kimś kto oszukuje i ma je na poziomie 10%.

    > Po to aby nie okazało się, że koparka "przepala" przez tydzień dwie
    > tony oleju (który w rzeczywistości zużywają krewni i znajomi królika).
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Jak zwykle ponosi cię fantazja, ponieważ to właśnie oszust będzie
    wykazywał większe koszty uzyskania przychodu, czyli dokładnie na odwrót
    niż to co ty piszesz.
    Świadczy to o tym, że nie wiesz na czym polega działalność gospodarcza.
    Co do przepalania lub użytkowania samochodu do prywatnych celów to
    trudno jest udowodnić czy dany cel jest celem prywatnym czy też zarobkowym.
    Ściganie za robienie zakupów w niedzielę jest także szczytem kretynizmu
    i świadczy o tym, że osoba, która coś takiego wymyśla nie ma pojęcia o
    prowadzeniu biznesu, ponieważ do głowy jej nie dochodzi, że drobni
    przedsiębiorcy w tygodniu nie maja z reguły czasu na robienie zakupów
    materiałów czy narzędzi i często w weekendy jadą do marketów budowlanych
    na zakupy związane z prowadzoną działalnością.