  • Data: 2014-03-03 15:15:02
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 14:57:13 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie! Na zero wyjdzie tylko przedsiębiorca dymający innego przedsiębiorcę.
    > Przeciętny kowalski dwukrotnie zapłaci zawyżoną cenę.

    Przedsiebiorca zarabiajac wiecej - wiecej placi swoim pracownikom.
    Ty zdaje sie tego w ogole nie bierzesz pod uwage - ale nie dziwie sie, bo
    taki "standard" narzucily na nas zachodnie korporacje i sieci handlowe.

    Mam wielu znajomych przedsiebiorcow i 90% bardzo chetnie dzieli sie zyskami
    ze swoimi pracownikami, nie traktujac ich jak niewolnikow.

    > Nie prawda. Zarobi na podatku od nieruchomości,

    Grosze w stosunku do tego co powinien placic.

    > na podatkach płaconych przez pracowników,

    Tak, placonych od 1680 brutto albo nawet mniej.

    > dostawców, firmy transportowe itd.

    Wiesz jakie warunki trzeba spelniac zeby dostarczac towary do sieci
    handlowych? Juz to ktos pisal - trzeba ciac koszty na wszystkim - w tym
    i na pracownikach. Tobie sie podoba ze wszyscy (dostawcwy, pracownicy)
    zarabiaja grosze, a zyskuje tylko zachodni wlasciciel ktory dzieki
    optymalizacji podatkowej nie placi podatkow w kraju?

    > Spore uproszczenie - bo co jeśli przedsiębiorca pojedzie na Kajmany i tam
    > wyda kasę płacąc lokalny VAT :-) Co Państwu z 20% skoro 80% poszło do
    > obcokrajowców?

    Dalej nie rozumiesz i wszystko odwrotnie pojmujesz - gdybysmy byli
    bogatym krajem to kajmany przyjezdzalyby do nas. Ale bogactwo nie wezmie
    sie z dymania nas z wszystkiego przez zachod.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.