  • Data: 2014-03-03 15:49:30
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Taksówka w sobotę wracałem i tak sie zastanawiam czy taki taksiarz
    > tez będzie muszony ewidencje prowadzić?
    > A agencja ochrony i patrole jeżdżące po okolicy?

    ja jako przedsiębiorca chciałbym wiedzieć co będzie.

    taką wiedzę powinien dostać z co najmniej rocznym jeśli nie dłuższym
    wyprzedzeniem.

    zmiana prawa podatkowego robiona na kolanie w terminie dzisiaj jeszcze nie
    wiemy ale już za miesiąc będzie obowiązywało to zwykle skurwysyństwo i to
    wysokiej klasy.

    co można sobie w RP zaplanować skoro nie wiem jak będę rozliczał jedno z
    narzędzi mojej pracy, a rok podatkowy już sie zaczął? Dzisiaj kupuję
    samochód i nie mam pojęcia jak go bedę mógł rozliczać.

    I na to urzędnicy biorą wysokie wymagrodzenie, premie roczne, a ministrowie
    zatrudniają kolejnych ekspertów z dupy za grubą kasę.

    Tak działa efektywne państwo któe chce wciąż wiecej kasy aby być jeszcze
    bardziej efektywne.