  • Data: 2014-03-03 16:05:15
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9c417e84-7a61-4786-8b55-b636d716e05b@go
    oglegroups.com...

    > Dazenie do bankructwa kraju nie jest patriotyczne.
    > Dazenie do tego zeby obywatele mieli sie gorzej nie jest patriotyczne.
    > Dazenie do tego zeby zachodnie korporacje dymaly nas bezkarnie nie jest
    > patriotytczne. Szkoda, ze nie potrafisz wiazac faktow ze soba, a widzisz
    > tylko wszystko tak zero-jedynkowo.

    Czy ja w tej dyskusji w jakikolwiek sposób odnoszę się do kwestii polski
    kapitał kontra zagraniczny? Nie! Ci więcej pisałem kilkukrotnie że nie
    jestem zwolennikiem fiskalizmu a obniżenia i uproszczenia podatków. Ale to
    nie ma znaczenia. Ponieważ potępiam oszustów to z automatu przypisuje mi się
    w tym wątku różne inne postawy - cóż wiedziałem, że tak będzie bo dla wielu
    jestem wyrzutem sumienia ale spodziewałem się raczej merytorycznych
    argumentów, a nie przypisywania mi obcych mi postaw, a później ich
    krytykowania jakby były moje.

    Pozdrawiam
    Ergie