  • Data: 2014-03-03 15:55:18
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > _Moim_ zdaniem jeśli zrobiła to _przy_ _okazji_ to jak najbardziej
    > był to użytek w ramach działalności. Tak samo jak odwożenie dzieci
    > _po_ _drodze_ do pracy itd.
    >
    > Choć oczywiście to _moja_ interpretacja bazująca na prawie moralnym a
    > nie państwowym.

    nie możliwe.... :)

    no to jak bedzie jak kupiłęm samochód osobowy będe mógł odliczać vat zgodnie
    z ewidencją?

    czy musze kupic smochód z kratką albo dostawczaka?

    Swoja droga to kratki były najdurnieszym pomysłem w historii świata.

    Dawno temu kupiłem kombi na firme aby mieć możłiwość przewożenai wiekszych
    towarów, państwo mnie uszczęśliwiło kratką która skutecznie utrudniała mi
    wykorzystanie pełnych cech funkcjonalnych tego pojazdu.

    Tylko Kretyn mógł to wymyślić.

    Te kratki w samochodach u żywanych do Pracy tylko utrudniają ich
    eksploatację, komuś kto kupuje Porsche Cayen kratka w niczym nie przeszkadza
    :)