  • Data: 2014-03-03 15:32:27
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 15:24:56 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Bez jaj. Mam nieszczęście znać 2 sklepikarzy z małych podkarpackich wiosek:
    > płacą pracownicom najniższa krajową i każda z nich chętnie przeniosłaby się
    > do Biedronki. Jak w Nowym Targu powstał pierwszy market to na każde miejsce

    A dlaczego? Moze dlatego ze nie maja z czego placic? Moze dlatego ze
    rzad dowalil im takie obciazenia ze ledwo wiaza koniec z koncem?
    Moze wlasnie dlatego ze nie moga sobie odliczyc pelnego vat od paliwa
    i remontow, przeciez gdyby mogli - to mieliby o tyle wiecej kasy do
    podzielenia.

    > dla kasjerki było 300 chętnych osób, dlatego podejrzewam, że inni prywatni
    > sklepikarze w okolicy wcale a wcale nie dzielą się zyskami z pracownikami.

    Bo ich na to nie stac. Bo nie maja warunkow do konkurowania z biedronka.

    > Nie, nie pojmuję odwrotnie po prostu próbuję kilku osobom uświadomić, że
    > świat nie jest czarno-biały jak to media i związkowcy malują.
    > A to my mamy ciepłe morze?

    A mamy chocby piekne Mazury ktore NICZM nie ustepuja kajmanom jezeli chodzi
    o krajobrazy, ktorych caly swiat powinien nam zazdroscic.
    Tylko ze nie ma kasy na to zeby stworzyc cala ta infrastrukture potrzebna
    turystom. A nikt nie przyjedzie spedzic tygodnia na zardzewialej lodce
    na ktorej gowna wylewa sie za burte.

    > Nie jesteśmy i nigdy nie będziemy krajem turystycznym więc na to bym nie
    > liczył, że do nas będą przyjeżdżać bogaci turyści i zarobimy na nich na VAT
    > więcej niż nasi obywatele zostawiają w innych krajach.

    Poki nie jestesmy bogaci i nie mozemy stworzyc warunkow - to na pewno
    nie bedziemy. I uwierz mi - panstwo takich warunkow NIE STWORZY.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.