  • Data: 2014-03-03 15:58:11
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:67f75099-33e4-4bb5-8376-8ac9f7f21cc6@go
    oglegroups.com...

    > A dlaczego? Moze dlatego ze nie maja z czego placic? Moze dlatego ze
    > rzad dowalil im takie obciazenia ze ledwo wiaza koniec z koncem?
    > Moze wlasnie dlatego ze nie moga sobie odliczyc pelnego vat od paliwa
    > i remontow, przeciez gdyby mogli - to mieliby o tyle wiecej kasy do
    > podzielenia.

    A na samochody i domy ich stać? Realia tam są takie że bezrobocie spore,
    więc i tak nawet za najniższą znajda się chętne do pracy, a "biedny"
    sklepikarz jest najczęściej najbogatszym mieszkańcem wsi.

    > Bo ich na to nie stac. Bo nie maja warunkow do konkurowania z biedronka.

    Bo sobie stawiają wille i kupują drogie samochody zamiast podzielić się
    zyskami z pracownicami.

    > A mamy chocby piekne Mazury ktore NICZM nie ustepuja kajmanom jezeli
    > chodzi
    > o krajobrazy, ktorych caly swiat powinien nam zazdroscic.

    Mamy też Bieszczady, Biebrzańskie Bagna, Puszczę i parę innych miejsc, ale
    co poradzić skoro ludzie chcą nad ciepłe morze?

    > Tylko ze nie ma kasy na to zeby stworzyc cala ta infrastrukture potrzebna
    > turystom. A nikt nie przyjedzie spedzic tygodnia na zardzewialej lodce
    > na ktorej gowna wylewa sie za burte.

    ??? Co roku spędzam część wakacji na Mazurach i nie widziałem tam
    zardzewiałych łódek tylko laminatowe, no i pierwszy raz słyszę o wylewaniu
    gówien za burtę. W marinach ś amiejsca gdzie mozna opróżnić toaletę
    turystyczną.

    > Poki nie jestesmy bogaci i nie mozemy stworzyc warunkow - to na pewno
    > nie bedziemy. I uwierz mi - panstwo takich warunkow NIE STWORZY.

    Oczywiście że nie, ale obywatele jak najbardziej, ale ciągle to nie będzie
    ciepłe może... Mnie to nie przeszkadza, ja wolę Mazury i Bieszczady, ale sa
    tacy co w lecie chcą mieć ciepłe morze a w zimie pół metra śniegu i
    niezależnie od tego co by Państwo zrobiło lub nie to oni i tak nie pojadą na
    wakacje w Polsce.

    Pozdrawiam
    Ergie