  • Data: 2014-03-03 16:30:07
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 15:54:42 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Naprawde nie chcialbys, zeby
    > sytuacja byla odwrotna - i to niemcy kupowali u siebie w marketach chociazby
    > lewiatana, a nie my u nas w marketach lidla??
    Ale Ty mi tego nie pisz bo ja się zarówno z Tobą jak i z Mankiem zgadzam. Tylko Wy
    piszecie jak powinno być a ja pisze jak jest. Bo że system podatkowy u nas jest
    idiotyczny a Państwo nie pomaga przedsiębiorcom to jest raczej bezdyskusyjne
    A teoria a praktyka to się rozmijają.
    A życie jest jakie jest i powiedz mojej teściowej że dla dobra polskich
    przedsiębiorców ma kupować drożej ale w lokalnych sklepach, powiedz pracownikom
    zatrudnionym na czarno ze to dla ich dobra, powiedz tym którzy utrzymują rodziny z
    pracy w biedronce że przyczyniają się do upadku polskich przedsiębiorców.