  • Data: 2014-03-03 17:06:49
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b6543e04-451b-4c97-be46-29e61e7447f4@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 16:47:49 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    Ops - obcielo mi.

    > Mysle, ze Maniek calosc dobrze podsumowal - dyskusja z Toba nie ma
    > wiekszego
    > sensu poki uwazasz kazdego przedsiebiorce za zlodzieja.

    Nie wiem, co Maniek napisał, bo przestałem go widzieć od bzdury z popiersiem
    w sypialni.

    Nie wiem też, jak z tego że potępiam oszustów wysnuwasz wniosek że uważam
    każdego przedsiębiorcę za złodzieja.

    > Tak - uwazasz KAZDEGO za zlodzieja, bo rzad tnac vat od samochodow, tnie
    > KAZDEGO przedsiebiorce z kasy - a Ty temu przyklaskujesz.

    Co Ci się mocno pomyliło oto cytat:

    A wracając do meritum. Nie znam żadnego dobrego rozwiązania kwestii
    wykorzystywania służbowych samochodów do prywatnych celów, więc ciężko mi
    stwierdzić czy to nowe rozwiązanie jest lepsze czy gorsze od poprzedniego.

    Czy to jest poparcie dla tego pomysłu???

    > Dla mnie EOT - poczekam az Twoj gatunek wymrze.

    A ja Tobie życzę miłego dnia.

    Pozdrawiam
    Ergie