  • Data: 2014-03-03 22:42:02
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 16:30, Kris pisze:

    > Ale Ty mi tego nie pisz bo ja się zarówno z Tobą jak i z Mankiem zgadzam. Tylko Wy
    piszecie jak powinno być a ja pisze jak jest. Bo że system podatkowy u nas jest
    idiotyczny a Państwo nie pomaga przedsiębiorcom to jest raczej bezdyskusyjne
    > A teoria a praktyka to się rozmijają.
    > A życie jest jakie jest i powiedz mojej teściowej że dla dobra polskich
    przedsiębiorców ma kupować drożej ale w lokalnych sklepach, powiedz pracownikom
    zatrudnionym na czarno ze to dla ich dobra, powiedz tym którzy utrzymują rodziny z
    pracy w biedronce że przyczyniają się do upadku polskich przedsiębiorców.

    Rzadowi pomieszaly sie priorytety. Zamiast szukac pieniedzy w wielkich
    sieciach wybiera latwiejsze rozwiazanie i szuka pieniedzy wsrod swoich,
    nierzadko pracujacych na granicy oplacalnosci. I niestety jest jak jest.
    Czesto wychodzi na to, ze lepiej isc na zasilek niz prowadzic legalnie
    wlasna dzialalnosc, bo zlupia go nawet na czesciach do samochodu.
    Przeciez to jakis nonsens. Placic zasilki zamiast pozwolic ludziom
    pracowac na siebie. Ergie pisze trudno, jak nie stac na podatki to do
    kasy w biedronce. Pozniej pewnie na zasilek, bo 70 letniej baby w kasie
    pewnie nikt trzymac nie bedzie zgodnie z ustawa emerytalna. Zaraz okaze
    sie, ze na zasilki nie ma i znow trzeba bedzie szukac kasy glebiej. I to
    niby nam ma sluzyc. Dziwie sie Ergiemu. Inteligentny facet a jakby nie
    rozumial co sie do niego pisze, albo pisze tak dla pisania zeby po
    trwajacej juz jakis czas moim zdaniem niezlej dyskusji miec choc troche
    watpliwosci co do wczesniejszego toku myslenia.
    Ciekawym przykladem dzialalnosci panstwa sa przypadki zabierania dzieci
    rodzicom z powodow kiepskiej sytacji materialnej i przekazywanie ich do
    rodzin zastepczych placac im bodaj 2500 na jedno dziecko. Rodziny
    kiepsko sytuowanej, moze malo zaradnej nie mozna wspomoc symboliczna jak
    na te sytuacje kwota chocby 500 zyla co dla nich jest spora kwota, tylko
    dziwna ekonomia taniej i nie wiadomo czemu lepiej jest oddac dziecko
    obcym ludziom. Nie dosc, ze ekonomicznie nieuzasadnione to moranie co
    najmniej watpliwe.

    Pozdro.. TK