    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Tue, 04 Mar 2014 21:45:15 +0100
    <levefb$tht$1@news.task.gda.pl> <levmiq$8bq$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <lf0g0h$ijs$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <lf0kmt$opi$1@news.task.gda.pl> <lf1ic3$9pn$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <lf1kjj$eec$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf1r0e$s9c$1@usenet.news.interia.pl> <lf3ugd$fg1$1@speranza.aioe.org>
    <lf43gr$ke4$1@usenet.news.interia.pl>
    <5315b401$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5316218a$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-03-04 19:55, uzytkownik pisze:

    > Nie pisz bzdur, skoro nie masz pojęcia o systemie Symbian.

    Symbian byl super chocby dlatego, ze byl calkowicie wolny od powiazania
    z korporacjami typu google. W tej kwestii byl jak dawne systemy
    operacyjne dla komputerow z czasow kiedy net nie byl tak dostepny. Jak
    dla mnie to wielka strata, ze sie nie utrzymal. A tak naprawde to
    jeszcze gorzej, ze Nokia porzucila rewolucyjny jak na tamte czasy system
    Meego w telefonie N900. Nawet dzis jest drogi i prawde mowiac rozwazalem
    jego zakup. Troche ceglasty, ale wolny. Pewne nadzieje wiaze z
    raczkujacym Ubuntu, ale to przyszlosc. Moze..

    > Google Maps także jest w wersji darmowej dla Symbiana. Poza tym
    > nawigacje dla Symbiana nie kończą się na Nokia Maps i Google Maps, bo
    > jest wiele innych np. Garmin, Navigo, Sygic, Tom-Tom, Navitel Navigator.

    Noki map nie uzywalem, ale mialem tomtoma w E 50. Gdyby nie kiepskie
    wtedy pokrycie map bylbaby to wystarczajaca nawigacja. Uzywalem kilka
    razy rownolegle Automapy w palmie i jedyna roznica to pokrycie. Wiecej
    nie potrzebowalem.

    > Telefony kupuje się na 2-3 lata i się je zmienia. Za 2, 3 czy nawet za 5
    > czy 10 lat nadal będą dostępne aplikacje dla Symbiana, a za 2-3 lata
    > Maniek znów stanie przed kolejnym dylematem co wybrać.

    No co wybrac chlopaki, co wybrac?
    Idealny rozmiar i jakosc wykonania to jakby IP5. Ale jest granica
    absurdu jaka jest cena ktora mozna zaplacic za telefon. xperia Z. Jakosc
    wykonania kuszaca, tylko ludzie narzekaja na pekajace wyswietlacze, no i
    nie potrzebuje 5", bo to zwyczajnie niewygodne. Nastepny to Z ultra, ale
    tu tez cena absurdu.

    > Nokia C7, którą można kupić ganc nóweczkę za 5-6 stów lub używany za 2-3

    Myslalem tez o N9, albo E7. Jednak czas idzie do przodu i plastikowa,
    szybko scierajaca sie obudowa pozostawia troche do zyczenia.

    Nagrywanie rozmow w symbianie jest argumentem.

    Pozdro.. TK