  • Data: 2014-03-19 10:42:57
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-19 09:20, Kris wrote:
    > [...]
    > Ale piszemy tutaj w sensie że są nam wciskane nachalnie niepotrzebne rzeczy.
    Googgle chce m nie przekonać że kopia moich danych u nich na serwerze to jest to o
    czym marze [...]

    Gratuluję! Właśnie odkryłeś jedną z funkcji reklamy - kreowanie potrzeb ;-)

    Niestety muszę Cię też zmartwić. Mniej więcej tak to działa we właściwie
    każdej dziedzinie życia, nie tylko "w komputerach".

    > Piszesz ktoś tam że dzieciaka przez ulice przechodzić uczę to i instalować
    oprogramowanie mam uczyć. Pewnie racja ale jak dzieciak przechodzi przez ulice to
    przechodzi a zagrożenie da się przewidzieć. [...]

    Sporą *część* zagrożeń daje się przewidzieć wyłącznie dlatego, że
    dzieciak opanował katalog bezpiecznych zachowań przy przechodniu przez
    jezdnię. Czyli jedną z wielu składowych tak zwanego doświadczenia życiowego.

    Kolejne składowe to na przykład bezpieczne używanie komputerów lub telefonu.

    Piotrek