    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Wed, 19 Mar 2014 11:30:00 +0100
    <5321ed59$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <532218c4$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <lftbkr$sr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <8...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5...@g...com>

    W dniu 2014-03-19 10:59, Adam pisze:
> [...]
    Googgle chce m nie przekonać że kopia moich danych u nich na serwerze to jest to o
    czym marze, praktycznie każdy program który gdzieś w necie chcesz pobrać ma jakiegoś
    asystenta domyślnie czy inny toolbar dodany

    > Hajzer w reklamach wciska Ci vizir, a Dykiel - PUR. To jest jeszcze bardziej
    > nachalne bo jak ogladasz film w TV to nie da sie przewinac, a toolbara
    > w sekunde "odklikujesz" i sie nie zainstaluje :)

    A wlasnie ze sie instaluje. Odklikiwalem nie raz i pozniej musialem
    odinstalowywac. Toolbara albo reklamiarza o ktorym nikt nie wpomina w
    czasie instalacji.

    oprogramowanie mam uczyć. Pewnie racja ale jak dzieciak przechodzi przez ulice to
    przechodzi a zagrożenie da się przewidzieć. A jak instaluje komunikator czy inny
    program to podstępem mu się toolbary czy inny syf dodają.

    > Nigdy podstepem - zawsze widzisz, ze sie instaluje. To, ze 90% uzytkownikow
    > nie czyta regulaminow i tego co jest w okienkach instalatora i klika
    > bezmyslnie "dalej" i "ok" to tylko ich wina :)

    Nieprawda. Nie zarzucaj kazdemu ograniczenia intelektualnego, bo
    instaluje sie bez wiedzy mimo przeczytania wszystkiego, albo jest tak
    poukrywane zeby nie mozna bylo tego znalezc.

    > Wiesz co - ja czesto obsluguje moj BOK i ja bym nawet mojej zonie czy dziecku
    > w takich kwestiach nie ufal :-)) Nie ze Cie oszukuje tylko pewnie sama nie wie
    > kiedy w cos kliknela - ale na 100% taka zgode wyrazic gdzies musiala :)

    No i to jest wlasnie to gdzies kiedys. O to w tym chodzi zeby nie
    pamietac. Po co operatorzy daja cos na pierwszy miesiac za darmo? Zebys
    zapomnial zrezygnowac.

    Pozdro.. TK