eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 16 May 2024 16:56:49 +0200
    <v2296d$ojp$4$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22f7k$mu4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v24745$vco$3$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v254bd$4dc$2$Cav@news.chmurka.net>

    Cavallino napisał:

    > Statystyczny konsument samochodu,jadąc raz w roku na wakacje do
    > przysłowiowej Chorwacji, musi poświęcić dodatkową godzinę czy
    > dwie więcej na ładowanie".
    >
    > Teraz zrozumiałeś wyraźnie czy dalej nie?

    Tak, teraz tak. Trzeba było od razu.

    > No właśnie. A nie każdy ma wszystko w pompie.

    Prawda. A jak to się przekłada na statystyki? Ilu ma, a ilu nie ma?

    > Jechałem. Wychodziło trochę szybciej, za to dużo drożej i głośniej.

    Jak to się ma do wcześniejszej deklaracji, że gdyby nie dostęp do
    własnego gniazdka, to jednak "hybryda z gazem".

    > Nie jest to powód dla którego miałbym rezygnować z fajnej jazdy
    > w ciszy elektrykiem.

    Jestem przekonany (nic osobistego, to tylko prywatne statystyki), że
    zbiór obecnych miłośników elektrycznej ciszy ma niepuste przecięcie
    ze zbiorem tych, co jescze nie tak dawno uważali, że nie ma jak
    "sportowy" tłumik.

    > Dlaczego niby nie?

    No tak, browar też można kupić. Kto bogatemu zabroni?

    > Mniejszy koszt czego?

    Od elektryki z ładowarki.

    > Nie wypowiadaj się może na tematy o których nie masz zielonego pojęcia.

    Nie miałem nigdy samochodu z gazem, ani z prądem. Opieram się na tym,
    co piszą osoby doświadczone. Poszukać Msg-ID?

    > No i właśnie na to przykład podałem.

    A to przepraszm. Skoro oczekuję uszanowania moich zachcianek, muszę
    sznować cudze. Jakie by one nie były.

    > Na tej samej zasadzie mógłbyś za samolot.

    Czy pisałem już, że nie chcę samolotem od punktu A do punktu B?

    O, chyba pisałem!

    > A kto powiedział, ze choć przez chwilę ten temat jest o Twoich
    > potrzebach?

    Ten, kto napisał: "Inaczej w życiu nie jechałbyś jakimś starym
    samochodem, tylko wynajął sobie prywaty odrzutowiec i S-klassę
    z kierowcą na miejscu".

    --
    Jarek