  • Data: 2014-12-10 15:20:59
    Temat: Re: Dobowe zużycie gazu ziemnego
    Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:m69jtq$g7g$1@speranza.aioe.org,
    *Marek* <m...@g...pl> typed:

    > U siebie jak na razie glownym zrodlem ciepla jest kominek.
    > Ogrzewanie wlacza sie tylko na 3h nad ranem, do tego 1 x dziennie CWU.
    > Zuzycie gazu to okolo 2m3/24h.
    > 180m2 po podlogach.

    Dokladnie tak samo grzalem prze 12 lat. Kociol wlaczal sie nad ranem i nie
    zawsze jak temperatura w pokoju spadla ponizej 20stopni.
    Ale w tym roku grzeje tylko gazem, bo palenie w kominku dokladnie mmi
    'obrzydlo', a dodatkowo zostaje po paleniu w kominku czarny smog na scianach
    i suficie. Powierzchnie domu mam podobna do Ciebie i do ogrzania w calym
    sezonie zuzuwalem ~18 mp do 20 mp drzewa. Po przeliczeniu kosztu zakupu
    drzewa i zuzycia gazu na dogrzewanie, (nie licze malowania po kominku) kwota
    w calym sezonie grzewczym wynosila od 5 do 6tys. zl. Wiec w tej kwocie
    (nawet duzo mniejszej) swobodnie zmieszcze sie uzywajac tylko gazu do
    grzania domu.