eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-11-28 08:50:37
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > epla-daje-pompa-ciepla.html
    >

    > oj, kogutek - jest dobrze gdy jest źle :-) Znajdz cos takiego, opartego o
    > naukowe podstawy na temat rekuperatorów, hehe, nie wiem czy ci przez gardło
    > przejdzie :)
    >

    > b.

    A co. Uderzyłem w stół i nożyce się odezwały? Tam nie ma informacji że pompy
    ciepła są do dupy. One są tylko trochę gorsze niż w reklamach. Dzisiaj pompa
    ciepła jest dobra. Na termometrze za oknem +6. Grzeje dobrze i tanio, nie
    wychładza wymiennika. Żyć nie umierać z takim bonusem od planety. Dużo gorzej
    będzie przy dużych mrozach. Z innych dostępnych informacji wynika że zalecają
    na taką okoliczność montowanie grzałek. Moce mało przyjazne dla kieszeni.
    Jedna ostra zima i przez pompę ciepła można z torbami pójść. Jest w necie
    kilka stron z opiniami użytkowników. Nie są to zbyt pozytywne opinie. Może i
    są strony z pozytywnymi ale na nie nie trafiłem. A co do tego że mało naukowe.
    Doświadczenia zostały przeprowadzone przez politechniki. Jak to dla Ciebie
    jest mniej naukowe podejście od bzdur podawanych przez sprzedawców naciągaczy
    to co może być bardziej naukowe. Może ulotka reklamowa?