  • Data: 2016-02-24 22:33:33
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Feb 2016 12:53:58 -0800 (PST), Lisciasty

    > To już twórczość żony mej, ja się teraz zmóżdżam jak to ogrzać,
    > ogacić prądem i przewentylować. Ale w sumie dla rodziny 2+3
    > taki metraż to chyba nie jest extrawagancja? No chyba że się mylę :>

    Dla mnie to zbyt dużo, nawet dla 5 osób. Nie tylko przy inwestycji, ale
    także przy ew. sprzątaniu. Myślę właśnie, że dla 5 osób 180 by stykło, a ja
    póki co się nawet czwartego domownika nie mogę od dwóch lat doklepać. ;)

    > Na razie nie wiem, jeszcze nie kupiony. Czy taki super hiper
    > się opłaci?

    031 to super hiper?

    > Póki co usiłuję zwalczyć ciągoty, żeby go
    > kołkami dziurawić... Orka na ugorze, panie.
    > Będą, na razie są w kawałkach. Kominek, no bo musi być.
    > Ja w tym raczej palił nie będę, muszę to jakoś pomyśleć
    > żeby mostków mało z niego było. Drugi komin w kotłowni,
    > no bo jak ta cała "pompa" nie wypali, to będzie piec.
    > Nie zwalczę, dałem sobie siana. Wykorzystam go na wywiew
    > z wentylacji, ocieplę jakoś, może coś z tego będzie...

    O panie, o panie... To ja widzę mam całkiem lajtowo, bo tylko gazik z butlą
    zamontuję. ;) Że na kuj się to pewnie przyda i tylko kasa pójdzie w błoto,
    to już inna sprawa. :P Dobrze, że stosunkowo mało (w porównaniu z takim
    kominkiem, którego moja równie leniwa jak ja żona, mieć nie chce).

    > Masz tylko żonę. Ja mam dream-team żona+teściu, oboje
    > budowlańcy :>

    Moja małżowina też budowlaniec. :D Tylko nie praktykujący. :]
    I szwagier też budowlaniec, co to od dwóch lat projekt rysuje. :>
    Eh. Zawsze coś...

    > Ja również. Ale kominek musi być, no bo jak to tak dom bez kominka...

    Normalnie. ;)

    > A z jakich względów wódką? Glikol jest be?

    Wódka tańsza. Mniej oporów przy pompowaniu.
    Choć niektórzy twierdzą, że coś tam wybucha. :P

    Poza tym patrzaj sam:
    http://www.engineeringtoolbox.com/freeze-protection-
    d_1155.html

    > On to jakiś hewalex chce chyba wieszać OIDP?
    > No i chatynkę ma mikrą, to i łatwo oblecieć :>

    Czy ja wiem czy taką mikrą...

    > Na razie wychodzi mi 6,56kW na przenikanie i wentylację, 0,76 na CWU.

    To jak obecnie u mnie...

    --
    Pozdor
    Myjk