  • Data: 2011-08-16 07:58:24
    Temat: Re: Dom na raty lub więksa działka
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest sens budować się "na raty" w zamian za znacznie lepszą, ale
    > droższą działkę? Powiedzmy, że stawiamy "plan minimum" (kuchnia, łazienka,
    > dwa pokoje, kotłownia), ale w zamian mamy dużą, dobrze zlokalizowaną
    > działkę. I w bliżej nieokreślonej przyszłości dobudowujemy resztę za
    > odłożone pieniądze.
    >
    > Alternatywą jest większy dom pod klucz na mniejszej, gorzej położonej
    > działce, z dłuższym dojazdem, od gorszej strony miasta, itp.

    Ja wyszedłem z założenia, ze działka musi byc w dobrej lokalizacji
    chociaż mialabybyc 2x droższa.

    Jak poźniej przeliczysz czas stracony na dojazdy do pracy, do szkoły dzieci
    bilety , dojazdy do marketów, dużo tego by się uzbierało, kto Ci odda czas
    stracony w aucie?

    Jak juz zaczniesz budowę to po prostu na pierdoły nie będziesz wydawal
    pieniędzy, a każe 100zł
    to się przyda.

    W dobrej lokalizacji szybciej sprzedać można taki dom, jak Ci się znudzi
    albo zechcesz coś innego,
    pozatym jak nie masz dużo finansów wybuduj mały domek z poddaszem użytkowym,
    bez jego wykończenia, bez piwnicy i zrobisz to w cenie mieszkania bez
    problemu nie licząc działki.

    pozdrawiam