  • Data: 2010-09-22 12:36:13
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo po co mi dom/mieszkanie jak będe mial 40/50 lat, a dzieci będą się
    > powoli przymierzać do opuszczenia domu (no chyba że przyjmą plan rodziców
    > i postanowią się wyprowadzać po 40 :) )

    No widzisz. Dlatego musisz zapłacić 2x drożej.

    > Zakładając że nie ma podatku od zysku kapitałowych, ale równica faktycznie
    > wielka nie będzie

    Podatek od zysków można uniknąć na lokatach antybelkowych i IKE.

    > Nie dziwie się ludziom chcącym się wyprowadzić od rodziców, a koszty najmu
    > niskie nie są.

    Ja też ich całkowicie rozumiem. Tylko dlaczego zadłużają się ponad stan, a
    nie żyją skromniej???

    > Piec lat z rodzicami/teściami w M4 czy M5 (jednak to króluje u nas a nie
    > 300-500m2 rezydencje) to jednak zdecydowanie za duż, zarówno dla jednak
    > jak i dla drugich

    Jak się nie umie ułożyć relacji, to mozna zamieszkać osobno. Ale po co
    kredyt na 30 lat???

    > Kolejna sprawa co innego to obligatoryjne odnoszenie pieniążków bo banku
    > (spłata rat)a co innego takie oszczędzanie na przyszłość. Jakoś łatwiej
    > ludziom się się zebrać wewnętrznie żeby spłacić 1500 zł raty niż żeby
    > odłożyć te 1500 zł (kino, restauracja, wakacje, samochód, motocykl,
    > mnóstwo jest pokus :) )

    Za brak silnej woli i motywacji też trzeba płacić. Dlatego chata za kredyt
    jest dla osób o słabym charakterze 2x droższa. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/