  • Data: 2010-10-01 07:25:48
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i841q0$qdb$1@news.onet.pl...

> [...]

    P.S.
    Zapominasz jeszcze o jednej, ale to bardzo ważnej i chynba najważniejszej
    rzeczy.
    Praca tak naprawdę jest wtedy, kiedy jesteś do niej przymuszony, aby
    zapewnić swój byt.
    "Realizacja swoich celów, rozwijanie zainteresowań" jest wtedy, kiedy to co
    robisz nie robisz dla dochodu.
    Praca, która jest pasją, jest "realizacją swoich celów, rozwijaniem
    zainteresowań".
    Zatem praca, którą robię z pasją i nie muszę się martwić czy to co robię
    przynosi mi dochód, nie traktuję jako pracy lecz jako "realizację swoich
    zainteresowań". Oczywiście, fajnie jak za to co robię dostanę kasę, ale
    uwierz mi, że często robię o wiele więcej z własnej, nieprzymuszonej woli
    tylko i wyłącznie dla pasji.