  • Data: 2016-10-10 20:30:13
    Temat: Re: Domek letniskowy. Ocieplanie podłogi?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zimie przede wszystkiem. Jest w niej dodatnia temperatura, nawet
    > w czasie mrozów. W lecie za to chłód daje, można choćby kwaśne mleko
    > trzymać.

    A to przepraszam, myślałem, że domek letniskowy, to jest domek
    do mieszkania jak pisał wątkotwórca od późnej wiosny do wczesnej jesieni.

    > No więc ja mam taką idee (może z gruntu niesłuszną)

    Idea może i słuszna, ale wywód obok tematu.

    > O, znów musze powiedzieć: to mi się podoba! Czekam więc na opis
    > tych doświadczeń, jak ta izolacja od gruntu pomaga w nieogrzewanym
    > domu, w których okresach roku jest lepiej niż bez izolacji.

    No przecież opisałem.
    W każdym domku kempingowym czy to w naszym klimacie
    czy też w cieplejszych stronach, gdzie mieszkanie w takim domku nie jest
    fanaberią dwóch tygodni w lecie. I dodatkowo tam gdzie ludzie wbrew temu
    co piszesz zastanawiają się nad sposobem posadowienia takiego domku, bo
    sezon długi i jest wielu chętnych, żeby w nich mieszkać - to wszędzie
    tam jest on posadowiony
    na klockach, palikach itp.
    Pytasz mnie jak izolacja od gruntu pomaga w nieogrzewanym domu i kiedy
    jest lepiej niż bez izolacji, więc Ci odpowiem: ja sie na tym nie znam.
    Dlatego pytam. Może chodzi o to, żeby właśnie latem izolować,
    żeby tam było chłodniej latem?